|
|
Druh kola: | Základní |
Kraj: | Středočeský |
Nadřazené kolo: |
Krajské kolo ZVaS Krajské kolo pořádané jednotkou 21A - okres Praha-západ |
Pořadatel: | středisko Fr. Konáše Benešov |
Termín: | 13.4. - 14.4.2024 |
Místo: | Konopiště, Benešov |
Velitel závodu: | Daniela Dolejšová (Dája) | daja@junakbenesov.cz |
Hlavní rozhodčí: | Tomáš Strachota (Masák) | strachota.tomas37@skaut.cz |
Kontaktní telefon: | 734820701 |
Kontaktní e-mail: | daja@skaut.cz |
Cílová skupina: | vlčata a světlušky |
Symbolický rámec: | Pomotané pohádky |
Povolený počet členů šestky: | 5-8 |
Uzávěrka přihlášek: | 2.4.2024 23:59 |
Přihlášené šestky / kapacita: | 15 / 30 (2 nesoutěžní) |
Počet postupujících v kategorii dívčí / chlapecká: |
2 / 1 |
Přihlásit šestku k tomuto závodu Do závodu se nelze přihlásit. Je už po termínu přihlášek.
Místo konání akce: Přírodní divadlo Konopiště (https://mapy.cz/s/mapodogake)
Termín konání akce: sobota a neděle 13.-14. dubna
(přespávat se bude ve vlastních stanech v Konopišti na vyhrazeném místě)
Harmonogram akce:
sobota 13. dubna
9:00 – 10:00 registrace
10:10 – 10:30 zahájení Závodu (nástup v krojích)
10:45 start Závodu
10:45 – 18:00 průběh Závodu
18:00 konec Závodu
11:00 – 18:00 doprovodné aktivity
18:30 – 19:30 večeře
20:00 – 22:00 večerní doprovodný program
22:00 – 07:00 noční klid
neděle 14. dubna
7:00 budíček
7:30 - 8:30 snídaně
9:00 - 11:00 velká hra
11:15 - 11:45 oficiální ukončení celé akce
11:45 balení a odjezd účastníků
Pro vzdálenější přespolňáky, kteří by nestíhali dorazit v sobotu veřejnou dopravou nabízíme možnost přespání v benešovské klubovně. V případě zájmu mne prosím kontaktujte na daja@skaut.cz.
Ke každé šestce prosím dodejte prosím i dva doprovody (může to být i rover či rangers 15+). Jeden bude zajišťovat doprovod své šestky na trati a druhého využijeme do realizačního týmu. Chtěli bychom, aby na každém z 8 stanovišť byla vždy kromě 2 domácích rozhodčích ještě třetí osoba z jiného střediska.
A co s sebou: oblečení vhodné na ven a na závod, skautský kroj (pokud nováček nemá, nic se neděje), skautský šátek, spacák, karimatka, stan (dle domluvy v rámci hlídky), teplé oblečení na spaní, hygienické potřeby, ešus, lžíce, hrneček, sobotní svačinu a oběd (první společné jídlo bude odpolední svačina)
Účastnický poplatek (startovné, stravné apod.) je předpokládán v maximální výši 340 Kč/osoba. Poplatek bude jako při posledním ročníku vybrán dodatečně přes střediska.
Stravování: Strava bude zajištěna pro všechny (tedy pro členy hlídek + 2 doprovody) od sobotní odpolední svačiny do nedělního obědového balíčku (sobotní večeře bude teplá). Pití (šťáva, teplý čaj) bude k dispozici po celý den.
Prosíme Vás o nahlášení případných stravovacích omezení do půlnoci 6. dubna, abychom byli schopni zajistit stravu pro všechny.
S jídlem je počítáno, jak již bylo zmíněno, pro přihlášené členy hlídek + 2 doprovody, pokud by chtěl dorazit někdo z Vašeho střediska navíc, budeme jen rádi a pokud se s námi bude chtít i najíst, prosíme rovněž o nahlášení do půlnoci 6. dubna.
Pokud by Vás cokoliv dalšího zajímalo, neváhejte kontaktovat Dáju na emailu daja@skaut.cz.
Pro zobrazení přihlášených šestek se musíte přihlásit
Přihlásit se